GÄSTBLOGGNING

Hej alla mimmis söta läsare! 
 

Jag tänkte sno mimmis blogg här :) haha nejvars, tänkte bara gästblogga lite! Jag fixade nyss Mimmis design oså! 
Vad tycker ni? :) själv är jag nöjd! Jag vet inte om Mimmi har många läsare men jag tror det om jag minns rätt, och då är ju dethär as fett :D Haha, iallafall heter jag Emma,13 år och bor utanför Linköping, äkta östgöte! hahah.
 
Jag och Mimmi + hennes tvillingsyster träffades på en fotbollsskola för några år sedan här där jag bor, vi hade jätte kul och vi pratar fortfarande ibland oså! :) Världens sötaste tvillingar!! Om ni har tid och lust får ni gärna kolla in min egna blogg :D
Jag har världens mupp namn men jajaja, www.emmmaofsweden.blogg.se  jag är dessutom belieber om det ger er nånting vet jag inte men haha jaja,...ska se justin om circa 100 dagar! :) jaja, ha en fin kväll människor! Puss.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback