Jag har tråkigt.

tio frågor om dig själv ditt namn?

  när fyller du år? 13 maj!

-  vad har du på dig just nu?Strumpbyxor,och en svart klänning och håret uppsatt i en bulle,som är lite förstörd nu haha..!

 -  vilken årstid är bäst? Sommarn!

  - vad tycker du mest om hos dig själv? Jag vet inte?You know im perfect haha,men vetinte?:).

-  vad är du bra på? Jag tycker jag är bra på fotboll,och att sjunga o.s.v.. :).

- vem älskar du mest på denna jord? -Mig själv och min familj!

-sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Själv?

 

 

5 frågor om dina vänner vem vet allt om dig? Typ Elin?:).

 vem är roligast av dina vänner? Ella&Bella hahaha..

  vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga såvetinte.

 vem är den du helst har filmkväll med? Jag vet ej.

 du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Vill&och tänker aldrig göra det,never så ingen ;)).

Nu fick ni lite mera fakta om mig dårå..sees! <3 / MIMMI


Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg, hoppas du haft en bra måndag? :)

Kram!

2012-12-10 @ 19:51:28 / URL: http://malwa.blogg.se/
Postat av: Emma Fransson

Fin blogg! :)

2012-12-10 @ 21:37:49 / URL: http://emmafranssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback