SILVER.

Tja!Igår så var jag på cup.Var sjukt trött eftersom vi hade ju haft skola innan,det var ju fredag..Men iaf.Första matchen mötte vi Älta.Då vann vi med 2-0.Jag gjorde alla 2 målen:).
Den andra matchen mötte vi tyresö2,då vann vi med 2-1,jag gjorde alla målen där också:).
Den tredje matchen som var DIREKT efter,så mötte vi tyresö1,då förlora vi med 1-0.
Vi kom 2:a i gruppspelet så vi kom då alltså vidare till kvartsfinal,då vi mötte Enskede2.Då blev det 1-1,chillan gjorde då målet.Det blev nu straffar,chillan var den som skulle göra straffen och hon gjorde mål!!Sedan var det dags för dem , och när enskede sköt,så tog mickan bollen!!Så vi kom vidare till Semin där vi mötte Tyresö som vi hade förlorat med 1-0,så vi ville ju ha revansch!Först gjorde dem 1-0,då så gjorde Mimmi G  mål mitt i krysset på en frispark,då blev det 1-1,sedan gjorde vi 2-1,då var det Chillan.Sedan direkt efter blev det 2-2, sedan två minuter kvar så gör lina (tvillingsyrran) mål!!Så vi vann med 3-2 ,nu är vi i finalen,där vi mötte vasalunds utvecklingslag,dem var väldigt tekniska osv.Deras back var 98 och var med i damlagets utvecklingslag!Vi förlorade med 2-1 , så jag är grymt nöjd!Tänk mot utvecklingslaget !! :). I vårat lag så gjorde lina ett mål:).Vi äger tjejor!Var så himla trött efter det,Finalen slutade 12-00 på natten :O:O
Haha,iaf vi e bäääzzzzt!:).
/Mimmi
Just because im just that handsome.

Kommentarer
Postat av: johanna

nä inte vad jag vet iallafall, det stod några typer utklädda nere i entren till skolan och bjöd på pepparkakor, men min klass var iallafall inte och tittade på själva tåget;o

2012-12-16 @ 10:50:12 / URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback