TJA.

Hej ville bara ta upp en liten sak,precis samma som jag tog upp på fb,
.Av det jag sett i denna värld så ser jag bara människor som försöker vara coola,några dem inte är,bara för att någon man tycker är cool gör någonting skitdumt så gör man samma sak själv,och svansar efter den personen som en hund bokstavligt talat.Varför kan man inte bara vara sig själv,och sluta skämmas?Genom att försöka leka&vara någon man inte är förlorar man bara på själv i slutändan.De person...
erna får så jävla mycket populäritet,men enligt mig en jävligt låg statuts,de vill ha uppmärksamhet,men tyvärr får bara på ett dåligt sätt.Bara för att den kaxiga tjejen bär det ska man bära det också.Vart når gränsen gott folk ? Hitta din egna stil,serriöst känns lite som marionettdockor här..Jag tål ärligt talat inte människor som har så dåligt självförtroende att man måste sänka sig till en sådan låg nivå att man ska försöka vara någon annan.När jag tänker på 2012 så tänker jag på en värld som bara dömmer utsidan,som inte ens ger insidan en chans,jag ser en värld där ingen vågar vara sig själv för att den är rädd att få dålig respons.Världen är inte perfekt,men jag tycker bara att man inte ska leta efter någon identitet!Man ska inte tro att den man är inte bra nog.Det är så töntigt att sminka sig så mycket att man verkligen ser ut som en clown.Puder,mascara,rouge,allting!Var dig själv!!Du behöver inte smink,och om nu dina vänner nu inte tycker om dig för ditt verkliga jag,så tycker jag ärligt talat att man inte ska hänga runt sånt folk,nu blev det lite långt men jag ville bara få det sagt : Sluta svansa efter människor som en hund som inte är värda ett skit och kolla runt omkring,villka som faktist i din närväro är äkta..Var dig själv alla andra är somsagt redan upptagna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback