What doesnt kill you makes you stronger.

Hej!Har inte så mycket att berätta idag.För ungefär 2 dagar sedan så,fick jag mina terminsbetyg,jag e nöjd,inge F här!Men nästa termin så vill jag verkligen ha HÖGA betyg,så ska verkligen jobba håårttt.Det högsta jag fick om man räknar i genomsnitt så var det B,som jag fick på musiken,jag fick C på idrott,jag e icke nöjd..
Whateva,ska fan visa nästa termin..
lol typ 10 bast,jises villken sommar.Om ni undrar så är det min tvillingsyrra till vänster,och jag är den som stirrar som en hyyeenavoff.
Harebrasåhörsvipeaceout.

Kommentarer
Postat av: Cassandra♥

Hej på dig!
Kollade lite bloggar och kom in på min fina blogg:)
Skulle vara kul om vi kunde kommentera varandras bloggar?!
Hur mår du??
Kramisar Cassandra

2012-12-21 @ 19:47:42 / URL: http://cassandramiccaelaa.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Vad fina ni är

2012-12-22 @ 12:50:47 / URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback