godnatt

heeelp , såg nyss att klockan snart är halv så ska väl krypa , jaaa då menar jag verkligen kryyyyypaaa mot sägen.
Jag kom hem från frysen för några h sedan . spelade ju in låten i studion det gick jätte bra,så det jag spelade in nu är mer som en slask så kör vi lite mera sedan:).Fattade äntligen lite av min ma-läxa, nu behöver jag inte känna mig som en efterbliven hyena .
harebra so looooong lol / mimmi
btw folk har hängt upp sig för att få en boyfriend.Chilla med livet lite mer va ?
varför,alla killar är skitfula jaaow , haha . Nejmen honestly varför en pojkvän?ni får tycka vad ni vill men tycker bara det är töntigttt , tänker leva ensam hela livet hahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback