omg

Tjo bloggen!Visste ni att på xfactor - så åkte ju underbara Manda ut . .. det var så att Xfactor hade räknat ut all poäng FEL.Så nu är Manda tillbaks.Hey Mary får också stanna eftersom dem blev ju så glada för att de TRODDE de fick stanna osv..Men jag visste redan att när Manda hade åkt ut att det var någonting som inte stog rätt..liksom hur kan manda åka ut mot dem? NO OFFENCE.. <3.Aja vilka tycker ni ska åka ut nästa gång?
Jag tycker Hey Mary,Eller Alexander,visst dem är duktiga annars skulle dem inte kommit såhär långt,men .. sveriges största artist/er .. idontknow.
Harebrasåhörsvi ska till min sånglärare snart så det bli ungefär vid 3-4 tiden det bliir ett nytt inlägg .
pussochkram
bjuder på en bild på mig pööss <3
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fina du! ♥♥
Pusss!

2012-10-28 @ 12:30:17 / URL: http://ronjaeelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback