VIDEOFYME

Hej bloggen!Har varit en vanlig,stressad jobbig skoldag idag! Imorgon ska jag ha prov på engelskan ... joooobbbigt:).. varför gjorde jag en glad smilis där ? lol haha.Ska ta hand om min huuud nuu och bara chillout.Kolla gärna på mitt videofy konto där jag lagt ut ett nytt videoklipp ,där jag sjunger Chris Medinas vackra låt tillägnad till hans starka fru What are Words :). Kolla gärna lägger ut ett klipp sedan :).Nu ska jag tjata på mamma att ge mig pengar till konserten som skulle vara inlämnad idag i skolan..idag släppte ju också 1D biljetterna ut fick tyvärr inte tag på några....men det är bara suck it up och får hoppas att de kommer tillbaks så småningom , puss och heeej .
Haha sööööta grabboor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback