Näjmen

Näjmen tjenare!! Nöff nöff,haha skittråkig jag är bara de på min tyska som fattar hahaha ..
Ska göra läxor nu , livet är ju så jävla häääärligt,älska läxoooor.Hoppas ni fattade och att jag var ironisk annars blir jag lite såhära...rädd.Whatever..Idag så kom jag hem satte mig vid datorn och så hör jag ett pip ljud , honestly jag tror typ att jag får tinitus eller att det är datorn , men det är BRANDALARMET,Min underbara SMARTA storasyster Liza har tydligen haft något i ugnen så då piper brandalarmet, liza (storasyster hon heter så) bara lägger den i papperskorgen , varför?det vet jag inte , det låter ju såklart fortfarande så hon slänger den rakt på glovet så den går sönder..
hahahah smartass .
Jani det är min vanliga underbara "svensson" Familj ;)
ba för att ja e så ball/mimmi

Kommentarer
Postat av: Ronja

GUUD!
Vad fin du är ;)
Världens finaste människa säkert ♥
Är allt bra med dig? <3

Kraam Ronja

Svar: NAW TACK!!! Allt är suprrrraaa själv då ?= <3
Mimmi Petterson

2012-09-18 @ 20:49:15 / URL: http://ronjasiberg.blogg.se
Postat av: Sophie "autophoto"

Har äntligen beställt mina skolfoton, kolla gärna in och säg vad du tycker om de 3 olika bilderna! :)

MVH Sophie på Autophoto.blogg.se

Svar: okey orkar inte kolla pusss <3
Mimmi Petterson

2012-09-19 @ 10:41:14 / URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback