TJA.

Hejhej!Jaa somsagt nu ska jag gå och duscha,medans så kan väl ni fortfarande gå och sprida runt min sång : Glory Of Love.Helst inte när jag gör covern Some One Like You...Disaster Haha. Nejmen den blev inte så bra.Jag skulle igentligen lägga ut en cover på Dear Mr.President av P!NK ,då skulle jag också ta pappas braiga kamera men som sagt så ska ju pappa lattja lite så då sa han att han skulle ta med den till jobbet.....sved lite.Han vill filma saker på sitt jobb eftersom han ska sluta där nu,han har jobbat där i ungefär 14 år nu:).Lite ledsamt för hans jobb brukar alltid ha värsta festen med kändisar och allting som vi blir bjudna på men whateva.Han har nu fått ett jobb att bli erbjuden som CHEF.Riktigt stort :).
Förlåt för långt inlägg,right back ASAP
/MIMMI

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) lust att göra ett bloglovinbyte? lägg till mig isf och säg vilket nummer du blev så lägger jag till dig :)

Svar: Ja,det kan jag göra lyssna först och gå in på min videofy fööörst puss <3
Mimmi Petterson

2012-09-16 @ 15:03:21
Postat av: Aisha

Heej!!!! Åhh du har verkligen en grym röst och bara 13 år, åhh du kommer gå långt, forsätt, fortsätt öva bara du är så himla grym!! Jaa jag fixar jättegärna en header till dig!! Men vad vill du ha för header?? Kram

Svar: Åh tack så mycket blir så himla glad!Det spelar verkligen ingen roll bara köra på!Jag kan lägga till tre bilder som jag vill ha till headern , inte nu men imorgon kanske? :)Vi kan höras mer dåå! kraaaam <3
Mimmi Petterson

2012-09-16 @ 17:06:45 / URL: http://www.aishajohansson.blogg.se
Postat av: Nea ~ Foto

sv: Tack så mycket!
Det är min kompis som gjort min header,men det är jag som tagit bilden.
Så du får helt enkelt fråga henne, länk till henne står i menyn.

Vilken stor röst du har! riktigt bra!

Svar: Det ska jag göra!Åh tack så mycket det värmer, ha en bra kväll/natt .. haha <3
Mimmi Petterson

2012-09-16 @ 17:11:52 / URL: http://neafoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback