Aint nobody got time for that.

Tja!Skola imorgon,kan inte direkt säga att jag är taggad:P.
Idag så bestämde jag mig för att gå och lägga mig vid 8-9 tiden..ni ser ju hur bra det gick.
Klockan är 22:40 nu och jag måste gå och lägga mig men som rubriken lydeR:Aint nobody got time for that!?
Har inte så mycket speciellt att berätta om idag,hade fotbollsträning,kom hem,duschade,åkte till hc,köpte tröja,skulle skypa med Sandra&Camilla,blev inte av,fråga ej varför,för,jag,vet,ej,varför,jag,vet,varför,och,det,vet,ej,ni,lol,det,var,bara,för,att,jag,ej,hann,jag,hatar,folksomsäger,ej,ialf,det,
blevejavförpappaanvändedatornsådåkundejagintehawebbkameranpå,intressant fakta va?
Ska lägga mig nu,det enda som gör att jag orkar dra mig ur sängen är musiken&idrotten,ingenting annat det är det jag lever för <33
min,camillas&sandras godissnögubbe like boooosses;===d.
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback