blablalblblblblalbla

Tja,borde förmodligen gå och lägga mig nu ..så då gör jag väl det då?
HAHAHA roligaste jag hört,när började jag lyssna på mina föräldrar?
ok ska sluta leka ball,för om jag inte går o lägger mig nu tar dem ifrån mig
min gitarr..Men jag fick skriva detta inlägg:)Min dag har varit tråkig..eller snarare läskig.Alla snackar om alla hjärtans dag men vafan hur kan man tänka på valentinsdagen när det är C H A M P I O N S   L E A G U E!!Räknar med mycket klagomål här framöver från grannarna p.g.a att när det är matcher pågång kan min pappa&lillebrorsa inte var tysta..okjag är inte direkt så tyst och bara sitter där och tjäkar popcorn och bára sitterdär i soffan..haha okejjag skriker som en gås men whatevärrrrr.Hände ensak i skolan idag det var någon som  hade gjort valentinhjärts-kort till alla i min klass också till mig då såklart..det varfan läskigt men snäll av en ;)..asså det var inte läskigt men det var liksom...läskigt ;)hehe vet vemdetvarmenkbry.se.
Ska sova nu ! ciaobella!
 
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback