Hasta Manana.

 
Tja!Några som kollade på Melodifestivalen igår?Jag gjorde det iaf.Innan så pratade jag med fina camilla på mobilen,i 1h och 21 minutraasss,yes räknade varenda sekund lol.Nej men det var en väldigt rolig pratstund! <3.
Skulle igentligen komma till Camilla men blev väldigt sent så..nästa vecka på fredag ska jag sova över hos Camilla,till på söndag lol.Iaf efter vi pratade in tha telephone,så pratade jag med camilla och stephi på skype,stephanies brorsa fett skön!Där pratade vi med varandra tills mello börja sandra var också med på skype.Sedan så tog camilla in någon random dude på skype,han hette Christoffer och kommer ifrån norge..haha jag fattade N A D A vad han sa.Man bara hörde hur Sandra garvade ihjäl sig hahaha.Kunde inte andas,camilla&sandra kmr från norge så det var ju ja&stephi som värsta dumbasses som ba:vänta nu sloooowdoooown.Och vi ba:hankanvälintesvenska och skit haha.rolig dag iaf.Det var ba cammi o sandra somkände hnm..tydligen hennes kompis eller något sånt,aja hade iaf roligt!
 
skadratillthafotballspractice soo chilakante.
bajbaj.
 
old picture but still having class daaall.
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback