NATALIE,

EN DAG I SKOLAN SÅ GICK JAG FRAM TILL NATALIE FÖR ATT JAG SÅG ATT HON HADE TUGGUMMI OCH DÅ SA HON DU FÅR ETT OMDU SKRIVER OM MIG PÅ DINBLOGG AND HERE WE ARE NOOOW.
Natalie är en sjuukt söt tjej,som kan få vilken kille hon än vill,hon betyder väldigt mycket för mig!Hon har en naturlig skönhet som många i denna värld inte har,så hon är väldigt speciell:).Hon är grymt duktig på att sjunga,och spela handboll.Hon har själv en blogg som hon delar med min klasskompis linn bloggen tryck HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. Kan skriva en hel bibel om Natalie och det skulle ändå inte fått fram mitt budskap!
Duebäst helt enkelt natalie;) . <3
Här kommer en bild påden fina sköööönheten ;)) <3
/MIMMi
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie ;)

Naaww, detsamma, älskar dig och tack. Fast nu måste jag faktiskt lägga till nåt, MIMMI SJUNGER BÄTTRE ÄN MIG OCH ÄR OTROLIGT VACKER, TROOO MIG! ;)
Och vadå alla killar haha den var rolig ^^

Svar: vadå alla killar? just telling tha truth,dem ligger hacki häl efter daajj
Mimmi Petterson

2013-01-10 @ 21:57:03 / URL: http://nattstad.se/coolstorybro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback