Sorry for not blogging.

Förlåt för dåligt bloggat,men har tyvärr inte haft tid!
Tack för er alla som endå följer bloggen! <3
förra veckan tror jag så hade min skola Öppethus, (sångdelen) Då sjöng jag solo,det gick jätte bra !
Vi har ju en liten dans på mitt solo , och på ett dans "move" så skulle vi typ hoppa bakåt,och då gör jag värsta antilop hoppet och hoppar rättimot/på ella och linn hahahahaha.Beesstt daayy eväärärrrrr.Eftersom vi slutade då 19.00 så fick vi, L Y X.Så jag har hann göra väldigt mycket som att skriva inlägg,som jag inte kan göra direkt på morgonen!Hoppas ni har en bra dag!Kyssar <3.
Perfection
Världens finaste av allt och alla på denna jord <3.
I will always love YOU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback