bOOOIIIJAAA.

Olaaaa compleanozzzz.Är sjuk så mår väl skit,influensan is in the houseee.Imorgon börjar skolan,och jag tror att jag kommer gå dit -.-.Och livet blev plötsligt en hemsk plats att bo på ^^,haha nej men det e jobbigt att vara sjuk:(Helst skulle jag vilja stanna hemma men våra lärare är lite såhära crazy så dem sa att även om vi har 39 graders (villket jag har ?stolt??) skulle vi komma till skolan.Vi ska ha prov så man förstår ju litegrand ur deras perspektiv men 39 graders feber..?Hell no!PROTESTERAR.Ska ta en päronsplitt (ooooh coolt) och sedan ska jag be mamma ge mig fjärkontrollen till tvn..kan säga att hon blev lite smått irreterad på mig so thats why,i dont need to tell mooore.. XD. PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback